همه چی در مورد بازی
همه چی در مورد بازی



فقط مخصوص گیمر ها

  شايد کم نباشند کساني که همسايه آزاري مي‌کنند و همسايه‌ها از دست آن‌ها ناخشنودند. افرادي که حس مردم آزاري و همسايه آزاري دارند شايد با اين بازي بتوانند عقده‌هاي خود را در بازي و روي مونيتور بيرون بريزند و در صحنه‌هاي عيني اجتماع، ديگر به مردم آزاري دست نزنند. به اميد روزي که اين پديده مذموم بکلي از صحنه روابط اجتماعي حذف شده باشد.

اين بازي ساخت شرکت Jowood است و درجه بازي براي سنين بزرگسال(25-19) مي‌باشد. بازي داراي گرافيک نسبتا بالايي است. کل بازي داراي چهارده مرحله بوده و در بعضي از مراحل براي اجراي يک حقه جديد نياز به حقه قبلي و يک حقه جديد است. پس بايد يک حقه قديمي را دوباره تکرار و حقه دوم را اجرا کنيد تا حقه‌ها به کلي اجرا شوند.

 

شروع بازي

مرحله اول- در کشتي:
ابتدا به سمت راست حرکت کنيد به سمت جايگاه سبز و جلوتر رفته تا يک صندوقچه ببينيد. از داخل صندوقچه صابون را برداشته صحنه‌اي از همسايه خواهيد ديد. شما بايد صابون را بر روي سطل آب قرار دهيد و سريع به پايين پله‌ها برگرديد تا همسايه شما را نبيند. صحنه‌اي از ليز خوردن همسايه خواهيد ديد و يک سکه دريافت خواهيد کرد. سپس به سمت چپ رفته و از داخل جعبه ابزار، سنجاق را برداريد و به سمت جعبه تقسيم رفته و از سنجاق بر روي آن استفاده کنيد تا آن باز شود. بايد سنجاق را طوري نگه‌داريد که کل دايره سبز شود. پس از انجام اين کار يک چاقو و آچار دريافت خواهيد کرد. از سمت چپ سريع به بالاي پله‌ها رفته و از چاقو بر روي ميز ناهار خوري استفاده کنيد و از همان قسمت به پايين برگرديد. خواهيد ديد که همسايه پس از شکستن ميز از زن کتک مي‌خورد. به سمت راست رفته و از داخل صندوقچه يک صابون ديگر برداريد. به بالاي پله‌ها رفته و از صابون بر روي سطل آب استفاده کنيد. سريع از آچار بر روي نرده کنار سطل آب استفاده کنيد تا پيچ آن را باز کنيد. سپس همسايه آمده و پس از ليز خوردن در کشتي به داخل آب پرت مي‌شود و يک سکه ديگر خواهيد گرفت.حالا مرحله را تکميل کرده‌ايد. با زدن علامت سبز رنگ در پايين سمت راست صحنه، به مرحله بعدي راه پيدا خواهيد کرد. اما اگر مي‌خواهيد امتياز کلي اين مرحله را دريافت کنيد، علامت تيک را نزنيد. اگر مي‌خواهيد سکه چهارم را دريافت کنيد از سمت راست پله‌ها وقتي همسايه به سمت نرده کشتي رفت سريع به بالا رفته و از داخل ظرف، اسپاگتي را برداشته و به پايين برگرديد. صبر کنيد تا همسايه دوباره به سمت نرده‌ها برگردد. سپس به بالا برگشته و از اسپاگتي آغشته به سس بر روي کلاه او استفاده کنيد و به پايين برگرديد. در اين صورت هر چهار سکه اين مرحله را به دست
آوده‌ايد و مرحله اول نيز به پايان مي‌رسد.

مرحله دوم- سرقت پيشرفته:
در اينجا اول به سمت سطل آشغال رفته و تکه‌اي از گوشت کوسه ماهي را برداريد. از پله‌ها پايين رفته و سطل سبز رنگ را در سمت راست برداريد. به بالا برگشته و از سطل بر روي آکواريوم استفاده کنيد تا يک مارماهي در داخل سطل آب بيفتد. پايين پله‌ها آمده و از تابلو در سمت چپ، دهان اره‌ماهي را برداريد. دوباره از اره ماهي بر روي پل استفاده کنيد. به سمت چپ و سپس به پايين پله‌ها رفته و از کنار زن همسايه مقداري جلبک برداريد. در اين قسمت شما بايد دو کار را با هم انجام دهيد. بايد وقتي که همسايه در بالا است به سمت سايه‌بان آن رفته و در سمت راست، شن کش را به زمين بيندازيد. سپس از جلبک بر روي آن استفاده کنيد تا روي آن را بپوشانيد و سريع به سمت چپ برگرديد. در اينجا دو سکه دريافت خواهيد کرد يکي براي پل و ديگري براي شن کش و اگر مي‌توانيد در همين حال به سمت لانه خرچنگ رفته و با انبر او را بيرون بياوريد و داخل ظرف نوشيدني همسايه بيندازيد. سريع به سمت چپ برگرديد. از تکه گوشت کوسه بر روي زير دريايي بچه همسايه استفاده کنيد تا از آن يک کوسه بسازيد. شما اين مرحله را به پايان رسانده‌ايد. مي‌توانيد براي سکه آخر سطل آب که مارماهي را داخل آن انداخته‌ايد به سمت درياچه زير پل برده و از آن در داخل آب استفاده کنيد.

مرحله سوم- تصرف کابين:
ابتدا به سمت راست رفته و از پشت پيشخوان، غذا را برداشته و از پله ها بالا برويد. وقتي همسايه آنجا نيست در بالا اول توپ آهني سپس روغن‌دان را برداريد. به سمت چپ راه را ادامه دهيد و از پشت داربست آچار را برداريد. به پايين پله‌ها رفته و از توپ آهني بزرگ بر روي هندوانه استفاده کنيد تااولين سکه را بدست بياوريد. به سمت دستشويي برويد و از ظرف غذا استفاده کنيد تا سکه دوم را نيز بدست بياوريد. سريع به سمت راست رفته و از آن سمت به پايين پله‌ها رفته و وقتي همسايه به بالاي پله‌ها رفت به سمت دوچرخه رفته و از آچار بر روي آن استفاده کنيد تا پيچ آن را شل کنيد. در اينجا مرحله به پايان رسيده است. براي گرفتن سکه‌هاي مخفي به سمت ساک دستي، همان‌جا که ظرف غذا را بدست آورديد رفته و از داخل آن جوراب را برداشته و از سمت راست بالا برويد و از آن روي موتور استفاده کنيد. از روغن‌دان بر روي سيفون دستشويي استفاده کنيد تا تمامي سکه‌ها را بدست بياوريد.

مرحله چهارم- در آوردن صداهاي عجيب:
در ابتداي اين مرحله بايد يک عروسک از دستگاه پشت سر خود بدست بياوريد. از آن بر روي بچه همسايه استفاده کنيد تا ديناميت را دريافت کنيد. در پشت سر يک آجر برداريد. در سمت راست قيچي را برداريد. از ديناميت بدست آمده بر روي ساندويچ‌هاي روي ميز استفاده کنيد. سپس سريع از سمت راست به پايين آمده و از قيچي بر روي گردنبند مرواريد استفاده کنيد تا آن را پاره کنيد. در سمت چپ از آجر بر روي تخته کاراته ( مخصوص شکستن سنگ) استفاده کنيد. از همين سمت لوله را برداريد و به بالا رفته و از لوله بر روي طبل استفاده کنيد. کاسه‌اي که در کنار گلدان نزديک پله‌هاي سمت راست بدست خواهيد آورد در بالا از گريس پر کنيد. از گريس بر روي ارابه واقع در پايين پله‌ها در سمت چپ که زن همسايه بر روي آن نشسته است استفاده کنيد تا تمامي سکه‌ها را بدست بياوريد.

مرحله پنجم- تمرکز در بازي پينگ پنگ:
ابتدا از قفس مرغ يک تخم مرغ بدست بياوريد. به سمت راست رفته و از داخل جعبه يک تيوپ دوچرخه برداريد. در کنار آن چکش و چند عدد ميخ را برداريد. به پايين پله‌ها برگشته و در غياب همسايه از تخم مرغ بر روي توپ پينگ پنگ استفاده کنيد. در کنار آن از روي زمين طناب لنگر کشتي را برداريد. از همان سمت به بالا رفته و به پيش آشپز رفته و صبر کنيد تا او عينکش را بر روي پيشخوان بگذارد. سپس عينک او را برداريد. تيوپ را روي بشکه مارماهي‌ها قرار دهيد تا دومين سکه را بدست بياوريد و وقتي که همسايه به سمت ميز پينگ پنگ رفته سريع به پايين برويد و يک ديناميت از جعبه ديناميت‌ها برداريد. از طناب بر روي موشک‌هاي فشفشه‌اي استفاده کنيد. از چکش و ميخ بر روي تخته موج سواري استفاده کنيد و سريع به بالا برگرديد. شما مجبور نيستيد همه اين کارها را با هم انجام دهيد مي‌توانيد يکي يکي اين وسايل را استفاده کنيد. به بالا رفته و به سمت پل و سپس به آن طرف پل رفته و از ديناميت بر روي مجسمه استفاده کنيد. سپس از عينک استفاده کنيد تا نور آفتاب به عينک بخورد و پس ار برخورد نور به ديناميت منفجر شود و سر مجسمه بر زمين بيفتد. آن را برداريد و به پايين پله‌ها برويد و به جايي که بچه همسايه يک مجسمه شبيه مجسمه اي که شما بدست آورده‌ايد با شن درست کرده است برويد و از سر مجسمه بر روي مجسمه بچه استفاده کنيد. در اينجا همه سکه‌ها را بدست آورده‌ايد.

مرحله ششم- هر تير يک ضربه:
ابتدا از جعبه سمت راست يک کيسه آب جوش برداريد و در کنار آن تکه طناب را برداريد. صحنه‌اي خواهيد ديد. به بالا رفته و از کيسه آب جوش بر روي بالش‌ها استفاده کنيد و سريع در لوله بخاري کنار آنها مخفي شويد. خواهيد ديد که همسايه پس از برداشتن کيسه آب جوش و دادن آن به مادر خود کتک خواهد خورد. از داخل لوله بخاري بيرون بياييد و وقتي همسايه به پايين رفت و مادر او هم خوابيد به سمت جعبه اتوماتيک رفته و از داخل آن چسب دندان مصنوعي را برداريد. عروسک خرگوش و زير انداز او را هم برداريد و سپس سريع به سمت راست برويد. از چسب دندان مصنوعي بر روي جعبه فشفشه‌ها استفاده کنيد. به پايين پله‌ها برويد. از زيرانداز عروسک بر روي ميله وزنه‌برداري استفاده کنيد. وقتي همسايه بالا رفت به سمت دستگاه تيرانداز رفته و عروسک را بر روي جعبه استفاده کنيد. از تکه طناب بروي تفنگ کنار پله‌ها استفاده کنيد تا تمامي سکه‌ها را بدست بياوريد.

مرحله هفتم- مادر عزيز:
دراين مرحله يک خار دريايي از زمين برداريد. در پشت زن همسايه يک رکاب دوچرخه و در کنار آن فنر موتور را برداريد. صبر کنيد تا همسايه به پيش مادر خود برود. سپس به سمت سايه‌بان او برويد و بطري نوشيدني را از کنار آن برداريد. به سمت راست و به بالا برويد و بطري نوشيدني را به آشپز بدهيد و سطل کنار آن را برداريد. انبر را هم برداريد. به پايين برگشته و با انبر بدست آمده يک خرچنگ صيد کنيد. چرچنگ را درون صدف کنار زن همسايه قرار دهيد. به سمت چپ رفته و از توپ خاردار بر روي صندلي همسايه استفاده کنيد. وقتي مادر او خواب است به بالا رفته و از فنر زير تخته شيرجه استفاده کنيد. سطلي که بدست آورده‌ايد را از شير کنار تخته شيرجه پر کنيد و به سمت فيل برويد. سطل را کنار فيل بگذاريد. شما مي‌توانيد درون صندوقچه کنار بچه همسايه رفته يا مي‌توانيد يک خرچنگ ديگر صيد کنيد و يک توپ خاردار دريايي هم بدست بياوريد. خرچنگ را روي قطعه شني استفاده و از توپ خاردار دوباره بر روي صندلي استفاده کنيد. سپس سريع مخفي شويد( نکته: شما بايد وقتي همسايه يکبار بر روي صندلي نشست دوباره توپ خاردار را روي آن قرار دهيد).

مرحله هشتم- بالاي ابرها:
در اين مرحله بيل و بادکنک را در کنار يکديگر برداريد. به سمت چپ رفته سوراخ موشي خواهيد ديد. شما بايد طي دو مرحله دو موش بدست بياوريد. براي اين ‌‌که کار را سريع‌تر انجام دهيد يک موش گرفته و سپس به سمت راست رفته و وقتي که مادر همسايه به دستشويي رفت به پايين رفته و از موش اول بر روي لانه مار استفاده کنيد و مار را بگيريد. سپس در سمت راست سگ را آزاد کنيد و يک تيز کننده برداريد. سريع گچ را از تخته برداريد. در روبرو سيم قرمز رنگ را برداريد. سپس به سمت چپ رفته و از تيز کننده بر روي دستگاه تميز کننده کفش استفاده کنيد. به بالا رفته و از مار بر روي کاسه صدقه استفاده کنيد. از تکه سيم هم بر روي فلکه آب استفاده کنيد. به راست رفته و سمت مرتاض، بادکنک را بر روي فلوت او بگذاريد و بيل را به پشت الاکلنگ بچه همسايه ببنديد. يک موش ديگر بگيريد و آن را به پيش فيل برده و فيل مي‌ترسد و فرار مي‌کند. سريع از گچ استفاده کنيد و خط سفيد را کمي جلوتر بکشيد. سپس سريع شن کش را در کنار دستشويي به زمين بيندازيد. شما بايد قبل از آزاد کردن سگ، شن کش را زمين انداخته باشيد. در اين صورت کل اين مرحله تکميل خواهد شد.

مرحله نهم- سوختن در آرزوها:در ابتدا گالن بنزين و کبريت را در کنار درخت نخل بزرگ برداريد. از چاقو در صفحه موجودي بر روي پالون گاو استفاده کنيد. به بالا برويد و از بنزين در جلوي مرد آتش باز استفاده کنيد. با چاقو کمي گل روبروي خود بچينيد. به پايين از پله‌هاي سمت راست آمده تکه دستمال و مکنده آتش را برداريد. سپس به بالا برگرديد. به سمت جايي که آتش و زغال است رفته و از مکنده آتش بر روي آن استفاده کنيد تا آن را روشن کنيد. از بنزين هم بر روي جام آتش استفاده کنيد. از دستمال بدست آمده بر روي زغال‌ها استفاده کنيد. سپس به سمت چپ رفته و از کبريت بر روي دريچه استفاده کنيد و در داخل سبد مخفي شويد. صبر کنيد تا همسايه به داخل حمام برويد. سپس سريع بيرون آمده و از دستمال آغشته به زغال روي کفش‌هاي او استفاده کنيد و سريع به داخل سبد يا به سمت گاو برويد و از گل‌هاي بدست آمده بر روي گاو استفاده کنيد تا او به شما مقداري په‌هن بدهد. از په‌هن بر روي دستگاه بستني سازي استفاده کنيد تا اين مرحله نيز به اتمام برسد.

مرحله دهم- سر افکندگي:
در اينجا به بالا رفته و از ظرف، استخوان را برداريد. به پايين در سمت چپ صحنه رفته و پاروي کوچک را از لب ساحل که همسايه خوابيده است برداريد. در کنار آن روغن‌پاش را برداريد و در سمت ديگر استخر، تور ماهي‌گيري را نيز برداريد، به طوري که زن متوجه حضور شما نشود در اين صورت کتک خواهيد خرود. به سمت فيل رفته و پاروي کوچک را کنار آن بگذاريد تا صحنه‌اي ببينيد. مي‌توانيد در بشکه مخفي شويد تا همسايه شما را نبيند. از استخوان بدست آمده بر روي ظرف غذاي سگ استفاده کنيد. مقداري روغن هم بر روي تخته شيرجه بريزيد تا سومين سکه را بدست بياوريد. به سمت پايين صحنه در سمت راست برويد و يک توپ خاردار دريايي در کنار مغازه کلاه فروشي برداريد. از توپ خاردار بر روي صندلي راحتي مرد همسايه استفاده کنيد تا چهارمين سکه را بگيريد. صبر کنيد تا زن همسايه به حمام برويد و سپس کرست او را برداريد. در سمت چپ پايين صحنه يک انبر دست خواهيد ديد. بر روي تير چراغ برق آن را با کمک تور ماهي‌گيري برداريد. از انبر دست بر روي شير فلکه استخر استفاده کنيد تا آب آن خالي شود و يک هشت پا به زمين بيفتد. هشت پا را برداشته و به سمت راست رفته و هشت پا را بر روي کلاه‌ها قرار دهيد و سپس به سمت بالا به سمت هندوانه‌ها برويد. از کرست بر روي هندوانه‌ها استفاده کنيد تا يک هندوانه درون آن قرار دهيد. به سمت تير چراغ برق رفته و از کرست حاوي هندوانه بر روي آن استفاده کنيد تا چراغ بشکند. حالا در سمت راست يک توپ خاردار دريايي برداريد و بر روي صندلي راحتي ساحلي مرد همسايه قرار دهيد و دوباره يک توپ خاردار ديگر برداريد. به سوي مغازه کلاه فروشي رفته و خار را روي کلاه استفاده کنيد. حالا پنهان شويد تا صحنه‌ها را يک به يک تماشا کنيد و مرحله به اتمام برسد.

مرحله يازدهم- همسايه در آنسوي ناحيه:
ابتدا بطري حاوي مايع را در سمت چپ کابين برداريد. سپس وارد کابين شده و ميزهاي دراور را بررسي کنيد تا يک سکه بدست بياوريد. تابلوي عکس را بررسي کنيد تا سگک کمربند را بدست بياوريد. بشقاب را بررسي کنيد( در کنار تخت‌‌خواب) و سوسيس را برداريد. به بيرون از کابين برگشته و منتظر شويد مادر همسايه به خواب برود. به بالا سمت او رفته از سمت راست، کپسول آتش خاموش‌کن را برداريد و سوسيس را به سگ کنار او بدهيد. حالا قادر خواهيد بود کيف او را بررسي کنيد. اين کار را انجام داده تا يک سوهان پيدا کنيد. به سمت چپ رفته و از بطري مايع روي ظرف شيريني‌هاي کنار بچه(Olga زن با لباس قرمز) استفاده کنيد. از سوهان روي تابلوي دستشويي استفاده کنيد تا مدخل ورودي زنان و مردان را تغيير دهيد. به سمت چپ رفته و از سگک کمربند بر روي چوب ماهي‌گيري استفاده کنيد. قبل از اينکه مادر همسايه متوجه شما شود به پايين پله‌ها رفته و از کنار پله‌ها کپسول هوا را برداريد. دوباره به بالاي پله‌ها برگشته و از کپسول هوا روي شيپور کوچک بچه Olga استفاده کنيد. به کابين پاييني برگشته سپس دوباره کمي به سمت راست رفته و از جعبه کنار پله‌ها يک کپسول هوا برداريد و به سمت قايق نجات رفته و از سوهان بر روي طناب قايق استفاده کنيد تا آن را ببريد. حالا به سمت راست رفته و از کپسول هوا روي تيوپ مخصوص غواصان استفاده کنيد. صندلي راحتي کنار قايق نجات جاي خوبي براي مخفي شدن است. صبر کنيد تا يکي يکي حقه‌هاي شما اجرا شود و سکه‌ها را دريافت کنيد. حالا قبل از اينکه همسايه به سوي شما بيايد به بالاي پله‌ها رفته و موقعي که مادر همسايه خواب است به سوي باجه تلفن کنار دستشويي رفته و از سکه بر روي باجه استفاده کنيد. همسايه وارد کابين مي‌شود تا تلفن را جواب بدهد. حالا به پايين رفته ودر صندلي راحتي پنهان شويد تا مرحله به اتمام برسد.

مرحله دوازدهم- عمليات:
در نقطه شروع، يک اسکلت کنار ورودي وجود دارد. آن را بررسي کنيد و خنجر زنگ زده را برداريد. سمت راست به بالاي پله‌ها برويد و در مجسمه سمت چپ گذرگاه پنهان شويد. پس از اينکه همسايه و مادرش متفرق شدند. به سمت گذرگاه رفته و در بالاي ناحيه اهرم را از روي زمين برداريد. به سمت گذرگاه برگشته و آشيانه طوطي کنار مجسمه را بررسي کنيد تا يک الماس بدست بياوريد. در مجسمه پنهان شده تا مادر بيايد و پس از مدتي برود. سريع بيرون آمده و از اهرم با بشقاب سنگي روي زمين سمت راست استفاده کنيد تا يک سکه و الماس ديگر بدست بياوريد. حالا به بالا داخل گذرگاه برگشتنه و دو الماس را در چشمان مجسمه بزرگ سنگي قرار دهيد تا مکانيسم کنار آن فعال شود. از خنجر زنگ زده بر روي مکانسيم استفاده کنيد تا يک چاقوي تيز بدست بياوريد. به سمت گذرگاه برگشته و در کنار درب، ذرت را برداريد. به پايين برگشته و از چاقوي تيز بر روي طنابي که همسايه با آن بازي مي‌کند استفاده کنيد تا آن را ببريد. در کنار طناب، ريسمان کلفت را برداريد و در مجسمه پنهان شويد. پس از رفتن همسايه و مادرش، بيرون آمده و به پايين پله‌ها، رو به ساحل برويد. از ذرت بر روي طوطي در کنار ساحل استفاده کنيد. پس از آن، سکه را بر روي دستگاه ژتون انداز کنار قايق استفاده کنيد. به سمت چپ رفته و از اهرم بر روي درب معدن استفاده کنيد تا ديناميت بدست بياوريد. به سمت گاو مکانيکي رفته و از طناب بر روي آن استفاده کنيد. به سمت راست ميز کنار گاو وحشي رفته و از سطل رنگ بر روي ميز استفاده کنيد. سپس از ديناميت بر روي جعبه سيگار استفاده کنيد. حالا به پايين ناحيه ساحل رفته و در گاري کوچک پنهان شويد تا حقه‌ها يکي يکي اجرا شوند و مرحله تمام شود.

مرحله سيزدهم- خوردن و خورده شدن:
اين مرحله نياز به اين دارد که به ترتيب اجرا شود. ابتدا بسته سيمان را کنار وودي در شروع بازي برداريد. به پايين پله‌ها رفته تا به ساحل برسيد و از بوته‌هاي فلفل يک عدد فلفل برداريد(در سمت راست پله‌ها، کنار ساحل) به سمت چپ ساحل رفته و استخوان آرواره کوسه ماهي و گوشت مرغ را برداريد. از جسد، فلفل سياه را برداريد. حالا به بالا به سمت چپ پله‌ها رفته و از بسته سيمان بر روي وان حمام بياباني( کنار گاو) استفاده کنيد. به سمت راست رفته و بطري درباز را برداريد. به بالاي گذرگاه در بالاي مرحله رفته و گل و دست مجسمه را برداريد. به پايين برگشته و به سوي گاو وحشي برگشته و از گل بر روي آخور استفاده کنيد. مادر همسايه به بالاي مجسمه برمي‌گردد. به سمت راست ناحيه رفته و از گوشت مرغ بر روي گياه گوشت‌خوار و سپس از آرواره کوسه بر روي آن استفاده کنيد. حالا گل بزرگ مي‌شود. به بالاي خود نگاه کنيد تا سفره غذايي ببينيد. از فلفل و فلفل سياه بر روي سفره غذا استفاده کنيد. به بالاي برگشته و به سمت سوسک‌هاي گوشت‌خوار رفته( در پايين ساحل، سمت چپ) و از بطري درباز بر روي آنها استفاده کنيد تا بطري حاوي سوسک داشته باشيد. نگاه کنيد همسايه در پايين ساحل کنار قايق نباشد. به سمت قايق رفته و از بطري حاوي سوسک‌ گوشت‌خوار بر روي ظرف غذا در داخل قايق استفاده کنيد. به سمت سوسک‌ها برگشته و از دست مجسمه بر بر روي اهرم گاو مکانيکي استفاده کنيد. به سمت چپ رفته تا همسايه ظاهر شود و حقه‌هاي شما يکي يکي اجر شوند و مرحله به اتمام برسد.

مرحله آخر- نترس:
ابتدا همسايه را دنبال کنيد. اين کار را با کمي تاخير انجام دهيد. از سمت چپ کابين پاييني، فرش را برداشته و به سمت راست برگشته و از فرش روي دريچه استفاده کنيد. به سمت چپ برگشته و جعبه خشاب را برداريد. به بالاي پله‌ها رفته و وقتي همسايه تفنگ بازي را به اتمام رساند و به سمت پايين ناحيه رفت، به سمت راست هنگامي که مادرش خوابيده است برويد و از جعبه خشاب بر روي اسلحه آتش انداز کنار درب کابين و مادر( جعبه قرمز) استفاده کنيد. خرده شيشه را از پايين جايگاه اسلحه برداريد. از پادري درب کابين شماره کد را برداريد. سپس قرص‌هاي خواب را از کيف مادر همسايه برداريد. به عرشه پاييني برگشته و از خرده شيشه پس از اينکه همسايه توسط فرش به پايين دريچه افتاد بر روي دريچه استفاده کنيد. همسايه را دنبال کنيد و به عرشه بالايي برويد و وقتي او به پايين برمي‌گردد در صندلي راحتي کنار مادرش پنهان شويد. پس از اينکه همسايه توسط دريچه به پايين افتاد سريع به سوي دريچه حرکت کنيد و دو عدد ماهي را برداريد. حالا مسير همسايه تغيير مي‌يابد. وقتي همسايه به بالا برگشت به سمت چپ رفته و به سوي گل‌هاي کنارOlga( زن با لباس قرمز) رفته و از ماهي بر روي گلدان گل استفاده کنيد. به عرشه پاييني برويد. پس از ديدن صحنه ماهي و گلدان، Olga به حمام مي‌رود. به سوي حمام رفته و وقتي او وارد شد دستمال را از کنار درب حمام برداريد. Olga سطل آب را بيرون قرار مي‌دهد، ماهي ديگر را بر روي سطل آب قرار دهيد. حالا به کابين بالايي برگرديد و از دستمال بر روي آينه در سمت چپ کابين استفاده کنيد. آينه تميز مي‌شود و طوطي با آن برخورد مي‌کند و بيهوش مي‌شود. به سوي طوطي رفته و کليد را برداريد. به سمت درب کابين برگشته و از کليد بر روي درب استفاده کنيد و وارد شويد. صبر کنيد وقتي کاپيتان به خواب رفت از قرص‌هاي خواب‌آور بر روي ليوانش استفاده کنيد تا او بيهوش شود. پس از بيهوشي کامل کاپيتان از شماره کد بر روي سکان کشتي استفاده کنيد. سريع به بيرون آمده و در صندلي راحتي پنهان شويد تا صحنه‌ها را همراه با حقه‌ها ببينيد و صحنه پاياني را تماشا کنيد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, توسط استاد |